Рівненський міський центр творчості учнівської молоді

Здійснення роботи з профорієнтації гуртківців

Значення аналізу та самоаналізу заняття

Критичне мислення – передумова життєвого успіху

Міжособистісна взаємодія як складова соціальної компетентності

Переорієнтація освіти на особистість, вироблення стійких механізмів самонавчання, самовиховання, саморозвитку

Самоосвіта – складова професійного зростання керівника гуртка

Форми організації гурткової роботи

Аналіз та самоаналіз заняття

Метод проектів - практика для розвитку життєвої компетентності гуртківців

Портфоліо досягнень керівника гуртка

Принципи та технології побудови занять різних за структурою

Компетентнісний підхід у навчанні

Розвиток професійної компетентності - ефективний засіб удосконалення навчально-виховного процесу