Рівненський міський центр творчості учнівської молоді
Здійснення роботи з профорієнтації гуртківців
Значення аналізу та самоаналізу заняття
Критичне мислення – передумова життєвого успіху
Міжособистісна взаємодія як складова соціальної компетентності
Переорієнтація освіти на особистість, вироблення стійких механізмів самонавчання, самовиховання, саморозвитку
Самоосвіта – складова професійного зростання керівника гуртка
Форми організації гурткової роботи
Аналіз та самоаналіз заняття
Метод проектів - практика для розвитку життєвої компетентності гуртківців
Портфоліо досягнень керівника гуртка
Принципи та технології побудови занять різних за структурою
Компетентнісний підхід у навчанні
Розвиток професійної компетентності - ефективний засіб удосконалення навчально-виховного процесу