Рівненський міський центр творчості учнівської молоді
«Вчитель доти вчитель - доки він учень. Сприяти педагогу в цьому – провідна функція методичної роботи»
К.Д. Ушинський
Пріорітетні напрями методичної роботи
• впровадження інноваційних педагогічних та виховних технологій;
• підвищення рівня фахової майстерності, ініціативності, творчого потенціалу педагогічних працівників з метою вдосконалення навчально-виховного процесу;
• дотримання в педагогічній діяльності принципів позашкільної освіти та виховання;
• пропагування кращих педагогічних ідей та інновацій.
Форми методичної роботи Центру творчості:
- масові:
• педагогічні ради;
• методичні ради;
• інструктивно – методичні наради;
• навчальні, проблемні, виїзні семінари;
• семінари — практикуми;
- групові:
• методичні об’єднання;
• школа молодого педагога;
• семінари, майстер-класи;
• тренінги;
• конференції;
• зустрічі з майстрами народної творчості;
• обмін досвідом (ярмарки педагогічних ідей, круглі столи, дискусії, презентації);
- індивідуальні:
• підвищення кваліфікації педагогічних кадрів (атестація, курси);
• самоосвіта;
• наставництво і консультації;
• звіти, картки педмайстерності;
• вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду;
• укладання методичних рекомендацій та навчальних програм;
• портфоліо педагога.